Regen en tranen

14 december 2019 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Mijn allerlaatste werkdag zit er op.  Eindbeoordeling in de pocket! Toch wel een traantje gelaten, want stiekem ben ik echt van mijn kleutertjes gaan houden. Wat ga ik de Meander en de mensen daar missen. Dinsdag avond ga ik er nog naar toe voor de kerstviering en daarna is het avontuur écht voorbij.

Even een andere update: Curaçao is veranderd in Venetië en nee, ik overdrijf niet. Alles staat blank. Als dit zo door gaat wordt het binnenkort het nieuwe Atlantis vrees ik. Maar hé, dan zit ik al weer onder een dekentje in het koude Nederland.

Wel fijn om te weten dat mensen niet van suiker zijn hier. Tussen de stormen door hadden ze namelijk tijd om mijn kentekenplaat te jatten. Geweldig mooie decoratie voor aan de muur natuurlijk.

Dus kon ik na een dag school en NSO nog even langs het politiebureau om aangifte te doen. Dat kan namelijk niet online hier. Ondanks ik wist dat hier niks gehaast gebeurd, duurde het doen van die aangifte TWEE UUR EN DRIE KWARTIER. Heb daarna maar aan de agent gevraagd of het oké was als ik even wat ging drinken in Punda. Maar goed hebben we dat ook eens meegemaakt.

Nu gaan we hopelijk genieten van nog een laatste vrije week, de stortbuien zijn namelijk nog niet voorbij.

See u guys in 11 days! ☔️

1. Papi:
    14 december 2019
    Goedemorgen Meis,

Weer een mooie blog om te lezen (*_*) ... En ja, zult het allemaal wel missen strakjes hier in het natte, koude, delta/kikkerlandje. Maar die stage-ervaring zul je nooit meer vergeten en heel je leven meedragen als een mooie herinnering en leermoment. Ik zie nog hoe je reageerde toen je te horen kreeg dat je in een groep 1/2 werd ingedeeld ... :)

Geniet nog ff van je fijne vrije tijd daar Juffie !

Fijn weekend en tot horens .... XXX
  2. Papi:
    14 december 2019
    ....
    By the way .... En Supergoede beoordeling !
    .... \o/