Dushi Kòrsou

7 november 2019 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Hi guys!

Het is alweer eventjes geleden dat ik actief ben geweest op deze blog. Maar er volgt nu een update van de afgelopen tijd; 2 weken vakantie gehad, veel gezien en genoten met vriendlief. Hier en daar wat aan de studie gezeten. Ondanks mijn albino skin toch wat verkleurd. En voor de rest hetzelfde als iedere andere week: 27, Madero, Cabana, Chill, Wet&Wild en Zanzibar.

Even terugkomend op de heerlijke vrije tijd samen met Jeff. GE-WEL-DIG! Vooral de warme douche in het hotel na 2 maanden. Even serieus, ik hoop echt dat ik nog ooit samen met hem terug ga naar het eiland.

En dan afgelopen maandag. Zelfs hot news in Nederland: Heel Curaçao zonder stroom. Wat een feest was dat zeg. Verkeerssituatie volledig geëscaleerd, geen ventilator/ airco, geen koelkast en op stage geen koud drinkwater. Gelukkig duurde dit maar een uurtje of 9. Maar hé, je leert je huisgenoten nog eens goed kennen als je zo lang zonder internet zit. Gezellig ouwehoeren en bordspelletjes spelen heeft toch ook wel iets.

Dinsdag besloot de minister van Curaçao dat alle scholen dicht bleven, dat betekende: lekker dagje strand!

Voor de rest een beetje gedold met mijn stage kids.

Na vandaag nog 1 dagje werken en dan weekend!

Ayo 🌴

1. Papi:
    7 november 2019
    Hey Meis ..... Mooie Blog ! En ja, je zal de warme douche wel missen .... En Jefke ook, maar die wacht op je, net zoals wij .... XXX
  2. Ivonne:
    7 november 2019
    Gezellig weer wat te lezen, fijn dat jullie genieten daar😄