Ayo Sint Nicolaas, bon bini Santa

6 december 2019 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Hé hé de sinterklaas gekte is voorbij. Ook al blijft dit stiekem een leuke periode als je met kinderen werkt. Zelf heb ik ook Sinterklaas gevierd met het huis. Chaotische bende maar wel gelachen.

Afgelopen week naar Sheté Boka geweest. Stelde niet heel veel voor maar kan ik in ieder geval zeggen dat ik er geweest ben. En... ik heb leguaan gegeten! Best lekker, niet geweldig, maar zeker niet vies.

Ook zijn we deze week naar Fuikbaai met 45 man voor het afscheidsfeest van Lars & Wesley. Boot feestjes blijven één van de leukste feestjes naar mijn mening.

Gisteren Lars (mijn trouwe buurman voor 4 maanden) afgezet op Hato. Dit komt voor mij ook steeds dichterbij 😨

De kinderen hangen elke dag aan mijn been en zeggen: “Ik wil niet dat je terug gaat naar Nederland.” Dan krijg ik toch wel even een kleine brok in mijn keel.

Vandaag samen met de kids de kerstboom opgezet. Deze mochten ze helemaal zelf versieren dus het is een geweldig mooie boom geworden.

Nu lekker van het weekend genieten! ☀️