Terug van weg geweest

17 september 2019 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Lieve lezers,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets gepost heb. Door de weeks ben ik vooral gericht op stage en in het weekend geniet ik nog steeds volop van dit geweldige eiland. Hierdoor vergeet ik dat er ook nog mensen zijn die het leuk vinden om zo nu en dan een verhaaltje over mijn leven hier te lezen.. Sorry!

Anyways, I'm back! Dingen die ik tot nu toe gedaan heb: Bij Mambo Beach/ Jan Thiel Bay gelegen, met schildpadden gezwommen in Westpunt, gesnorkeld bij Thugboat beach, Otrobanda en Punda bezocht, naar Playa Porto Mari geweest, Sambil bezocht, heerlijke sushi gegeten bij The Greenhouse en carpaccio bij De Buren en natuurlijk véél feestjes meegepakt.

Alhoewel er meer vrouwen dan mannen zijn thuis, hangt er gelukkig nog steeds een prima sfeer. Ik kan het goed vinden met (bijna) al mijn huisgenootjes. Koken doen we meestal samen. De boodschappen zijn overigens wel duur. Er wordt ook vaak Chinees gehaald, dat is behoorlijk populair (niet zoals we in Nederland gewent zijn). Nee.. denk aan rijst met broccoli en garnalen, of schnitzel met aardappelen. Zo'n maaltijd kost 8 á 17 gulden en je kunt er ruim twee dagen van eten. Ikzelf ben hier pas één keer geweest. Ik heb btw ook nog een aantal dierlijke huisgenoten namelijk; onze hond Goosse, hagedissen en leguanen.

Plannen deze week? Ja zeker, hoe en wat precies durf ik alleen nog niet te zeggen. Ik leef een beetje in het moment hier. Woensdag avond in ieder geval drankjes doen bij Madero en Cabana. Van het weekend overdag misschien Grote knip/ Kleine knip. We gaan het meemaken. Minpunt van de week: schoolopdrachten zijn na bijna een maand (eindelijk) binnen, wat ruk.

Ayo!

1. Ivonne:
    17 september 2019
    Wow Veerle, wat een gezellig berichtje en wat een heerlijk avontuur, doe je goed, lekker genieten!
  2. Papi:
    17 september 2019
    Hey Meis! Leuk om te lezen! Geniet van je stage, pik dingen op die je later wellicht nog kunt gebruiken .... Heb het fijn daar en pas goed op jezelf. Dikke Knufffff , Paps XXX
  3. Ilse:
    😘❤